TERMENI ȘI CONDIȚII
www.shav.ro
  • Vânzător:
  • OLZA LOGISTIC – Digital Solutions 98
    str. Matei Corvin nr 48
    410142 Oradea, jud. Bihor
    VAT: PL9442271976
    contact@shav.ro
  • I. Definiții:
  • 1. Definiții:
    • a) Produse şi Servicii – orice bun şi/sau prestație care urmează a fi furnizate de Digital Solutions 98 Clientului ca urmare a încheierii Contractului.
    • b) Client /Cumpărătorul – orice persoană fizică în vârsta de minimum 16 ani împliniți sau o persoană juridică, deținătoare a unui Cont în Site şi care a efectuat cel puțin o Comandă în baza prezenților Termeni şi condiții.
    • c) Consumator – Persoana fizică care desfășoară o activitate juridică cu un întreprinzător care nu este direct legată de afacerea sau profesia ei.
    • d) Comandă – un document electronic, generat ca urmare a accesării Site-ului de către un Client sau Utilizator, prin care Clientul sau Utilizatorul transmite Digital Solutions 98 intenția de a achiziționa Produse şi Servicii de pe Site.
    • e) Contact – secțiune din Site accesibilă pe baza de înregistrare cu adresă e-mail şi parolă.
    • f) Contract de Vânzare – contract de vânzare la distanță, în sensul art. 2 pct.7 din OUG 34/2014, prin intermediul Magazinului Online, privitor la vânzarea de către Vânzător către Client a Produselor cu plata Prețului plus orice alte costuri suplimentare, inclusiv costurile de expediere, ale căror termeni sunt specificați în prezentul Termeni.
    • g) Vânzător – OLZA LOGISTIC – Digital Solutions 98
      str. Matei Corvin nr 48
      410142 Oradea, jud. Bihor
      VAT: PL9442271976
      contact@shav.ro
    • h) Utilizator – orice persoană fizică care are vârsta peste 16 ani sau persoană juridică înregistrată pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, şi-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din secțiunea Termeni şi condiții.
  • II. Dispoziții Generale
    • 1. Termeni şi condiții se adresează Clienților consumatori ce utilizează Magazinul Online, Serviciile Electronice sau încheie Contracte de Vânzare.
    • 2. Termeni şi condiții este voluntară, dar necesară pentru crearea Contului și/sau în scopul plasării comenzii de către Client.
    • 3. Pentru motive justificate, Digital Solutions 98 își rezervă dreptul de a restricționa accesul Clientului sau Utilizatorului la Site prin declararea Contului ca inactiv, prin dezactivarea selectivă a anumitor facilitați ale Contului şi/sau prin refuzarea accesului la anumite modalități de plată, în cazul în care consideră că, în baza conduitei sau a activității Clientului sau Utilizatorului pe Site, acțiunile acestuia prejudiciază sau ar putea prejudicia Digital Solutions 98.
    • 4. Utilizarea magazinului Online necesită îndeplinirea de către dispozitive finale și a sistemului teleinformatic utilizate de către Client, a anumitor cerințelor tehnice.
    • 5. Întregul Conținut, comunicarea dintre Digital Solutions 98 şi Client, Utilizator, precum şi orice tranzacție, procedură, document etc. guvernate de prezenții Termeni şi condiții sunt redactate în limba română. Prin luarea la cunoștință şi acceptarea acestor Termeni şi condiții Clientul, Utilizatorul confirmă că înțelege pe deplin această limbă.
    • 6. Prezenții Termeni şi condiții pot fi oricând actualizați. Clienții şi Utilizatorii vor fi informați despre actualizare la adresa de internet www.shav.ro și printr-un mesaj trimis la adresa de e-mail specificată în Contractul de Prestare de Servicii în așa fel încât clientul să se poată familiariza cu conținutul său.
    • 7. Modificarea Termeni intră în vigoare după expirarea perioadei de 14 zile de la data trimiterii anunțului privind modificare. În cazul Clienților care au încheiat un Contract de Prestări Servicii, adică dețin un cont, aceștia au dreptul să rezilieze Contractul privind Prestarea Serviciilor în termen de 14 zile de la data la care sunt notificați cu privire la modificarea Termeni. Modificarea Termeni nu influențează Contractele de Vânzare încheiate de către Client și Vânzător înainte de modificarea Termeni.
  • III. Serviciile electronice în magazinul online
    • 1. Digital Solutions 98 oferă următoarele servicii electronice Clienților în mod gratuit prin intermediul Magazinului Online, inclusiv în special:
      • a) oferă Clienților posibilitatea plasării Comenzilor precum și încheierea Contractelor de Vânzare cu Vânzătorul, prin intermediul Magazinului Online;
      • b) Newsletter.
    • 2. Utilizarea serviciului de Newsletter este posibilă după finalizarea de către Client a următorilor pași:
      • a) furnizând cel puțin adresa de e-mail în câmpul corespunzător de pe site-ul web sau bifând caseta de validare corespunzătoare pentru a primi informații comerciale prin canalul corespunzător;
      • b) acceptarea prevederilor prezentului Regulament printr-un click pe link-ul de activare trimis de Prestator la adresa de e-mail furnizată de Client (momentul începerii furnizării serviciului Newsletter).
    • 3. Clientul poate renunța oricând la primirea de newsletter prin bifarea casuței dezabonează.
    • 4. Serviciul de newsletter este furnizat pentru o perioadă nedeterminată.
    • 5. Clientul este obligat în special să:
      • a) furnizeze Prestatorului numai datele reale, actuale și toate datele necesare ale Clientului;
      • b) să actualizeze imediat datele furnizate Prestatorului în legătură cu încheierea Contractului;
      • c) să utilizeze serviciile oferite de către Prestator în conformitate cu prevederile legii și fără a încălca drepturile persoanelor terțe, cu dispozițiile Regulamentului, precum și cu obiceiurile și principiile sociale adoptate în această privință, în special nefurnizarea conținutului cu caracter ilegal.
  • IV. Politica de vânzare online
    • 1. Prin înregistrarea unei Comenzi pe Site, Clientul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vânzătorul își derulează operațiunile comerciale.
    • 2. Orice Produs şi /sau Serviciu prezentat pe Site este disponibil pentru achiziționare doar în limita stocului existent.
    • 3. Informațiile, respectiv imaginile/pozele Bunurilor de pe Site au caracter informativ, iar Bunurile livrate pot diferi de imaginile lor prezente pe Site din punct de vedere al culorii sau nuanței.
    • 4. Pentru motive justificate, Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor şi /sau Serviciilor din Comandă. Dacă modifică cantitatea de Bunuri şi/sau Servicii din Comandă, va anunța Cumpărătorul la adresa de e-mail sau la numărul de telefon puse la dispoziția Vânzătorului la efectuarea Comenzii şi va returna suma achitată.
    • 5. Contractul se consideră încheiat între Digital Solutions 98 şi Client în momentul recepționării de Client a Mesajului Tranzacțional de confirmare a Comenzii. Documentul privind Comanda stă la baza Contractului încheiat cu Clientul. Acest document este salvat în format electronic.
    • 6. Toate prețurile aferente Produselor şi /sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate în lei (RON) şi includ taxa pe valoarea adăugată (TVA). Prețurile nu includ taxa de livrare și nici eventualul tarif suplimentar de procesare a plății la livrare. Taxa de livrare şi eventualul tarif suplimentar de procesare a plății la livrare sunt afișate în coșul de cumpărături de pe Site.
  • V. Comanda
    • 1. Clientul sau Utilizatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adăugarea Produselor şi /sau Serviciilor dorite în coșul de cumpărături. Comanda va fi finalizată prin efectuarea plății prin una dintre modalitățile indicate pe Site.
    • 2. Prin finalizarea Comenzii, Clientul confirmă că toate datele necesare procesului de cumpărare online sunt corecte, complete şi reale la data plasării Comenzii.
    • 3. Digital Solutions 98 poate anula Comanda efectuată de Client, în urma unei notificări prealabile adresate Clientului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă, sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:
      • a) neacceptarea tranzacției de către banca emitentă a cardului Clientului, în cazul plății online;
      • b) invalidarea tranzacției de către procesatorul de plăți utilizat de Digital Solutions 98, în cazul plății online;
      • c) datele furnizate pe Site de Client sunt incomplete şi /sau incorecte, iar Clientul nu a corectat aceste date în Cont sau nu a contactat Digital Solutions 98 în vederea corectării lor, situație în care Digital Solutions 98 se află în imposibilitatea de a expedia și/sau furniza Produsele şi /sau Serviciile din Comandă.
    html Skopiuj kod
  • VI. Plata
    • 1. Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt specificate în notificarea de preluare a Comenzii trimisă de Digital Solutions 98 Clientului.
    • 2. Vânzător pune la dispoziția Clientului, în principiu, următoarele metode de plată din titlul Contractului de Vânzare:
      • a) plata cu carduri de plată prin intermediul serviciilor autorizate;
      • b) plata la livrare;
    • 3. Puteți achita comanda în numerar la curier, la uşa dumneavoastră, chiar în momentul livrării coletului.
    • 4. Se emite factură de TVA pentru bunurile cumpărate în Magazinul online. Factura se va emite pe baza datelor furnizate de Client.
    • 5. La plasarea unei Comenzi, Cumpărătorul poate alege o singură metodă de plată.
    • 6. Cumpărătorul acceptă emiterea și trimiterea facturilor și corectarea facturilor în formă electronică.
    • 7. După primirea Bunurilor de către Vânzător, în cazul retragerii din Contractul de Vânzare la Distanță de către Consumator și în cazul unei rambursări în legătură cu o reclamație recunoscută, o factură de corectare (factură electronică) va fi trimisă la adresa de e-mail a Clientului cu o cerere de confirmare a acesteia. Clientul se obligă să confirme primirea facturii de corectare și recunoaște că procesul ulterior de retragere din Contract sau de returnare a fondurilor poate depinde de primirea unei astfel de confirmări de către Vânzător.
  • VII. Livrarea
    • 1. Livrarea produselor este disponibilă pe teritoriul României. Livrarea produsului către Client se plătește de către acesta, cu excepția cazului când Contractul de Vânzare prevede altfel. Costurile livrării produsului (pentru transport, livrare şi servicii poștale) sunt indicate în paginile Magazinului Online și în momentul plasării Comenzii, inclusiv în momentul în care Clientul este de acord să accepte Contractul de Vânzare.
    • 2. Metodele disponibile de livrare pot depinde de metoda de plată aleasă de către Client.
    • 3. Modalitatea de livrare a comenzilor Digital Solutions 98 pentru produse fizice este prin curier (DHL).
    • 4. Durata totală de așteptare privind livrarea Produsului către Client (data livrării) se compune din timpul de pregătire a Comenzii pentru expediere de către Vânzător și durata de livrare a Produsului de către transportator.
    • 5. Termenul de livrare al produsului către Client este de aproximativ 7 zile lucrătoare, cu excepția cazului când la plasarea comenzii sau în descrierea Produsului s-a specificat un termen mai scurt.
    • 6. Dacă produsele nu au fost livrate în termen de 14 zile lucrătoare, Clientul poate solicita livrarea într-un termen suplimentar. Dacă nici în termenul suplimentar produsele nu sunt livrate, Clientul poate solicita rezilierea sau rezoluțiunea contractului.
    • 7. Digital Solutions 98 va asigura ambalarea corespunzătoare a Produselor şi va asigura transmiterea documentelor însoțitoare aferente acestora.
    • 8. Obiecțiunile referitoare la eventualele nereguli şi/sau lipsuri cu privire la integritatea coletelor şi a Produselor aferente acestora se vor face în momentul livrării sau prin întocmirea unui proces verbal de constatare, sau prin refuzul primirii şi plății coletului.
    • 9. Cu excepția cazurilor când Digital Solutions 98 şi Clientul s-au înțeles altfel, proprietatea asupra Produselor va fi transferată la livrare, după efectuarea plății de Client, în locația indicată în Comandă.
  • VIII. Returul produselor (Dreptul de renunțare la contract)
    • 1. Clientul (Consumatorul) are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile fără să suporte orice fel de cheltuieli, altele decât cele prevăzute de lege.
    • 2. Pentru exercitarea dreptului de retragere la timp, Clientul trebuie să informeze Vânzătorul cu privire la dreptul de a se retrage utilizând o declarație neechivocă. Declarația de retragere din Contractul de Vânzare poate fi depusă de ex.: contact@shav.ro.
    • 3. Perioada de retragere din Contractul de vânzare începe de la data la care Produsul a fost preluat de către Consumator sau de către o parte terță desemnată de acesta, alta decât transportatorul.
    • 4. În cazul rezilierii unui contract încheiat la distanță, contractul se consideră a fi neîncheiat.
    • 5. Vânzătorul are obligaţia de a comunica Clientului confirmarea de primire a retragerii iar în termen de cel mult 14 zile calendaristice de la primirea declaraţiei de reziliere din partea Clientului, va restitui Clientului toate plățile efectuate de acesta, inclusiv costurile de livrare a produsului.
    • 6. Vânzătorul va returna plata folosind aceeași metodă de plată pe care a folosit-o Clientul.
    • 7. Clientul are obligaţia imediată, dar nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la ziua în care a renunţat la contract, să restituie Produsul Vânzătorului.
    • 8. Clientul poate restitui Produsul pe adresa: OLZA LOGISTIC – Digital Solutions 98, str. Matei Corvin nr 48, 410142 Oradea, jud. Bihor.
    • 9. Client este responsabil pentru diminuarea valorii Produsului ca urmare a utilizării lui într-un mod care depășește necesitatea de a stabili caracterul, caracteristicile și funcționarea Produsului.
  • IX. Reclamația Produsului
    • 1. Pentru reclamații, privind Produsele și/sau Serviciile Digital Solutions 98, Clienții sau Utilizatorii pot să contacteze Serviciul Asistență Clienți la adresa de e-mail: contact@shav.ro.
    • 2. Baza și domeniul de aplicare a răspunderii Vânzătorului față de Client în cazul în care Produsul vândut este în contradicție cu contractul de vânzare (garanție) sunt stabilite în Legea privind drepturile consumatorilor.
    • 3. Vânzătorul este obligat să livreze Clientului Produsul în conformitate cu Contractul de vânzare încheiat.
    • 4. În cazul în care Produsul vândut nu este conform cu Contractul de vânzare, Clientul poate, cu rezervele și în condițiile specificate în Legea privind drepturile consumatorilor:
      • a. să solicite repararea sau înlocuirea Produsului. Cu toate acestea, se stipulează că, în cazul în care aducerea Produsului în conformitate cu contractul de vânzare în modul ales de Client (reparare sau înlocuire) este imposibilă sau necesită costuri excesive, atunci Vânzătorul:
        • – poate face o înlocuire în cazul în care Clientul solicită o reparație; sau
        • – poate repara Produsul în termen de maxim 15 zile în cazul în care Clientul solicită o înlocuire; sau
        • – în cazul imposibilității sau caracterului nerezonabil al costurilor pentru ambele opțiuni, Vânzătorul are dreptul de a refuza aducerea Produsului în conformitate cu Contractul de vânzare – în caz de refuz, Clientul are dreptul la drepturile specificate la litera b) de mai jos.
      • b. să facă o declarație de reducere a prețului sau de retragere din contractul de vânzare, dar numai atunci când:
        • – Vânzătorul a refuzat să repare sau să înlocuiască Produsul; sau
        • – din declarația Vânzătorului sau din circumstanțele cazului reiese clar că Vânzătorul nu va repara sau înlocui Produsul; sau
        • – Vânzătorul nu a luat măsura reparatorie în termenul legal, fără inconveniente semnificative pentru consumator; sau
        • – neconformitatea Produsului este atât de semnificativă încât justifică o reducere imediată a prețului sau retragerea din contractul de vânzare.
    • 5. Prețul redus va fi proporțional cu prețul rezultat din contractul de vânzare, în funcție de valoarea Produsului care nu respectă contractul de vânzare în raport cu valoarea Produsului care respectă Contractul de vânzare.
    • 6. În cazul retragerii din contractul de vânzare, ca parte a reclamației, Clientul va returna imediat bunurile Vânzătorului, pe cheltuiala sa.
    • 7. Vânzătorul va returna suma plătită de Client în termen de cel mult 14 zile de la primirea Produsului sau a dovezii returnării acestuia.
  • X. Forța Majoră
    • 1. Niciuna dintre părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare este cauzată de un eveniment de forță majoră. Forța majoră este un eveniment imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat.
    • 2. Dacă, în termen de 10 zile de la data producerii evenimentului, acesta nu încetează, fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea de plin drept a contractului fără ca vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte daune-interese.
  • XI. Prelucrarea datelor cu caracter personal
    • 1. Te rog să parcurgi Politica de Confidențialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, care face parte din prezentul Document.
  • XII. Dispoziții finale
    • 1. Conținutul, astfel cum este definit în preambul, incluzând dar nelimitându-se la logo-uri, reprezentări stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text și/sau conținut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusivă a Digital Solutions 98, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obținute în acest sens în mod direct sau indirect.
    • 2. Vânzătorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumpărătorul sau oricare terță parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către Vânzător a oricărei din obligațiile sale conform Comenzii și pentru daune care rezultă din utilizarea Bunurilor și Serviciilor după livrare.
    • 3. Prin crearea și utilizarea Contului, Utilizatorul/Cumpărătorul își asumă răspunderea pentru menținerea confidențialității datelor de Cont (user și parolă) și pentru gestionarea accesării Contului, și, în măsura permisă de legislația în vigoare, este responsabil de activitatea derulată prin intermediul Contului său.
    • 4. Prezentul contract este supus legii române. Eventualele litigii apărute între Vânzător și Utilizatori/Cumpărători se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente din Municipiul București.
×
Promoție
SET CU PREȚ REDUS!

Când cumpărați 3 produse economisiți 47 lei!